ATOMIUM ACTIVE GASOLINE PLUS 90 ml Aditivum do motorového oleje

Značka: ATOMIUM

Tribotechnická látka Atomium Active Gasoline + je určena pro použití v benzínových motorech a motorech na LPG (včetně agregátů s vložkami válců z alusilu a nikasilu) u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží PŘES 50 000 km.

Dostupnost Skladem
Možnosti doručení
Kód: 94752
800 Kč –1 % 790 Kč 653 Kč bez DPH
ATOMIUM ACTIVE GASOLINE PLUS 90 ml Aditivum do motorového oleje
Značka: ATOMIUM
acplusgasoline
800 Kč –1 %
25 let na trhu
25 let na trhu
poradíme vám s výběrem
Montáž ZDARMA
Montáž ZDARMA
k Thule produktům a dětským autosedačkám

Tribotechnická látka Atomium Active Gasoline + je určena pro použití v benzínových motorech a motorech na LPG (včetně agregátů s vložkami válců z alusilu a nikasilu) u osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel s kilometráží PŘES 50 000 km.

Úplné ošetření motoru se provádí podle následujícího schématu:

Fáze ošetření Objem náplně v olejové vaně
2 až 5 l 5 až 10 l
1. fáze Do pracovního oleje přidá:
1 lahvička 2 lahvičky
Ujeté kilometry min. 1000 km*
Výměna oleje a olejového filtru
2. fáze Do nového oleje se přidá
1 lahvička 2 lahvičky
Ujeté kilometry do standardní výměny oleje
Výměna oleje a olejového filtru
3. fáze Do nového oleje se přidá
1 lahvička 2 lahvičky
Ujeté kilometry do standardní výměny oleje
Výměna oleje a olejového filtru
Schéma ošetření po fázích 1 + 1+1 2 + 2+2

* Jestliže ujeté kilometry do běžné výměny oleje činí více jak 1000 km, je třeba provést kontrolu oleje každých 500-100 km. Jestliže olej bude skoro černý je třeba provést jeho předčasnou výměnu a přejí ke druhé etapě.. 

1. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do motorového oleje plnicím hrdlem oleje (výpočet dávky viz graf) 500–1000 km před výměnou oleje, s vozidlem pak jezděte až do příští pravidelné výměny oleje (nejméně však 500 km). V případě značného znečištění oleje (lze rozpoznat podle barvy oleje na měrce nebo podle olejových skvrn na filtračním papíru) ihned začněte s druhou fází ošetření.

Doporučení (po 1. fázi): Vyměňte olej. Vyměňte olejový a vzduchový filtr.

2. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.

3. fáze: Přidejte mazivo Atomium Active Gasoline + do nového motorového oleje (viz graf) a s vozidlem jezděte v běžném režimu až do příští výměny oleje.

Důležité:

  • Před použitím nádobu s aditivem Atomium Active Gasoline + důkladně protřepejte, dokud se nerozpustí všechny přirozené úsady (jedná se o aktivní složky).
  • Aditivum Atomium Active Gasoline + nalijte do zahřátého motoru standardním plnicím hrdlem oleje.
  • Po použití aditiva Atomium Active Gasoline + nechte motor běžet 5 minut na volnoběh a poté s vozidlem jezděte nejméně 20 minut v jakémkoli režimu (běžný provoz).
  • V případě kilometráže přes 80 000 km použijte v 1. fázi zhruba 200 km před výměnou oleje dlouhodobě působící přípravek Atomium Motor Flush.
  • Mazivo se nedoporučuje používat v případě mechanicky zablokovaných dílů a mechanismů.
  • Aditivum Atomium Active Gasoline + je kompatibilní se všemi typy motorových olejů a nemění jejich vlastnosti.
  • V zájmu zachování vysoké úrovně ochrany motoru doporučujeme po ošetření přípravkem Atomium Active Gasoline + a ujetí 30 000 až 40 000 km aplikovat aditivum Atomium Regular.
  • Po ujetí 100 000 km doporučujeme ošetření zopakovat.
  • U přeplňovaných motorů se doporučuje zopakovat ošetření už po ujetí 50 000 až 55 000 km.
  • V zájmu maximální ochrany doporučujeme provést ošetření dalších součástí vozidla, tj. převodovky, hydraulického posilovače řízení apod.

 

ÚČINKY POUŽITÍ

  • V 1. fázi čistí třecí plochy od laků a usazenin, včetně dekarbonizace dráhy pístních kroužků;
  • Zvyšuje a stabilizuje kompresi ve válcích spalovacího motoru (zformováním nové vrstvičky a utěsněním vůlí u třecích součástí);
  • Obnovuje správný tlak oleje v mazací soustavě motoru;
  • Snižuje spotřebu oleje;
  • Prodlužuje životnost motoru 1,5–2krát (díky snížení intenzity opotřebení);
  • Zvyšuje účinný výkon motoru (v důsledku zlepšení průběhu spalování, omezení úniku spalin do karteru a snížení třecích ztrát);
  • Snižuje spotřebu oleje v motoru až 3krát (zvýšením plynotěsnosti drážek pro pístní kroužky);
  • Zajišťuje maximální ochranu motoru v extrémních provozních podmínkách, při přetěžování nebo přehřívání a během studených startů;
  • Značně usnadňuje startování při nízkých teplotách;
  • Nezhoršuje provozní parametry pryžových součástí;
  • Snižuje spotřebu paliva u spalovacího motoru o 8–10 % (v důsledku obnovy správné komprese a zlepšení průběhu spalování);
  • Snižuje hluk a vibrace o 5–10 dB (díky zformování silného a odolného mazacího „polštáře“ a optimalizaci vůlí);
  • Snižuje emise CO/CH ve výfukových plynech až o 50 % (v důsledku zlepšení průběhu spalování);
  • Umožňuje jízdu na krátkou vzdálenost při nedostatku oleje nebo naprosté ztrátě (tlaku) oleje;
  • . Obnovuje správnou funkci hydraulických zdvihátek ventilů.

 

Bezpečnostní opatření: Při správném použití není škodlivý.

První pomoc:

  • V případě zasažení pokožky opláchněte látku teplou vodou a poté ještě znovu umyjte mýdlem.
  • V případě zasažení očí vypláchněte oči velkým množstvím vody.
  • V případě požití vyhledejte lékařskou pomoc.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: